شناسهٔ خبر: 43712 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کارگاه انسان‌شناسی انتقادی برگزار می شود

کارگاه انسان شناسی انتقادی ویژه دانشجویان علوم انسانی با ارائه دکتر سید حسین حسینی در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ شورای بررسی متون پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی گروه روش شناسی علوم انسانی اسلامی کارآگاه آموزشی برگزار می کند.

این کارگاه که ویژه دانشجویان رشته های علوم انسانی است با موضوع انسان شناسی انتقادی با ارائه دکتر سید حسین حسینی به مدت ۲۰ ساعت، از ۱۹ تا ۲۸ اردیبهشت ارائه می شود.

index

در این کارگاه دانشجویان با کسب مهارت در حل و تحلیل مهم ترین مسائل انسان شناسی، آشنایی با مبانی و مسائل انسان شناسی فلسفی با رویکرد اسلامی، تقویت تفکر انتقادی با رویکرد انسان شناسی گواهی نامه علمی و رسمی کسب خواهند کرد.

این گواهینامه قابل ترجمه و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.

این کارگاه در صدد طرح مهم ترین مسائل در حوزه انسان شناسی با رویکردی اسلامی برگزار می شود. 

هدف از برگزاری این کارگاه:

۱- آماده کردن ذهن برای تمرین نقد و تفکر
۲- کسب مهارت درتحلیل مهم ترین مسائل انسان شناسی
۳- آشنایی با تکنیک های حل مسئله
۴- تقویت تفکر انتقادی
۵- تربیت انسان شناسی انتقادی

طرح مسائل انسان شناسی با گفتگویی نظام مند، این امکان را برای مخاطب فراهم می کند که نحوه فکر کردن و پژوهش را در حوزه علوم انسانی بیاموزد.

علاقه مندان با مراجعه به سایت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می توانند با تکمیل برگ ثبت نام و تحویل  مدارک مورد نیاز به مرکز آموزش های تخصصی کاربردی علوم انسانی و یا اسکن مدارک مذکور به نشانی اینترنتی در این دوره حضور یابند.

نظر شما